🌍💌🐓 فال هفتگی 27تا 2 تیر🌍💌🐓

🌍💌🐓  فال هفتگی 27تا 2 تیر🌍💌🐓

🔆🖼http://www.darkenareto.ir🖼🔆

🔆🖼فال فروردین 🖼🔆

🎟حسن تو همیشه در فزون باد
🎟رویت همه ساله لاله گون باد
🎟اندر سر ما خیال عشقت
🎟هر روز که باد در فزون باد

🌿تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.


🔆🖼فال  اردیبهشت 🖼🔆
‏‏
🎟چو برشکست صبا زلف عنبرافشانش
🎟به هر شکسته که پیوست تازه شد جانش
🎟کجاست همنفسی تا به شرح عرضه دهم
🎟که دل چه می‌کشد از روزگار هجرانش

🌿تعبیر: به دنبال دوستی می گردید که بتوانید درد دل خودتان را به او بگویید. با خجالت و گوشه نشینی آینده ی خوبی نخواهید داشت. بهانه و عذرها را کنار بگذارید تا دلتان زنده و جوان شود. شما به نیتتان می رسید زیرا نشانه هایی از آن به نظرتان رسیده است.


🔆🖼فال  خرداد 🖼🔆
‏‏
🎟دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد
🎟گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد
🎟گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ
🎟گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

🌿تعبیر: توکل به خدا کن. در کاری که انجام می دهی بدی وجود ندارد و عاقبت بسیار خوبی دارد. قبول کن چیزی را از دست نمی دهی. غصه نخور. شاد باش که به مقام و پول یکجا دست پیدا می کنی. از پند دیگران ناراحت نشو. عمرت هم طولانی است.


🔆🖼فال   تیر 🖼🔆

🎟هر که شد محرم دل در حرم یار بماند
🎟وان که این کار ندانست در انکار بماند
🎟اگر از پرده برون شد دل من عیب مکن
🎟شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند

🌿تعبیر: به عهد و پیمانی که بسته ای پایبند باش. حریم خود را حفظ کن وگرنه خیلی زود آبرویت می رود. عشق را در دل خود جاودانه کن تا هیچ وقت دلت تیره نگردد. محبت و عشق تو همه را حیران می کند و نامت را بر سر زبان ها می اندازد.


🔆🖼فال  مرداد🖼🔆

🎟بالابلند عشوه گر نقش باز من
🎟کوتاه کرد قصه زهد دراز من
🎟دیدی دلا که آخر پیری و زهد و علم
🎟با من چه کرد دیده معشوقه باز من

🌿تعبیر: یکان تصمیم نادست تان باعث یک عمر پشیمانی شما شده است. به ایمان خویش تکیه کنید با گریه و زتری کردن کاری از پیش نمی برید. از چیزی نترسید دوباره یا علی گفته و شروع کنید. با داشتن قدم اول نسیم پیروزی وزیدن می کند تا حالا فکر می کردید نقشه هایتان عملی نیست ولی با کمی تدبیر به حقیقت می پیوندد.


🔆🖼فال  شهریور 🖼🔆

🎟در عهد پادشاه خطابخش جرم پوش
🎟حافظ قرابه کش شد و مفتی پیاله نوش
🎟صوفی ز کنج صومعه با پای خم نشست
🎟تا دید محتسب که سبو می‌کشد به دوش

🌿تعبیر: الان موقع حرف زدن نیست، کمی تال کن. فکری به حال خودت بکن تا از این غم رهایی پیدا کنی. تا جوانی می توانی کاری انجام دهی. نگو فعلا" جوانم و وقت برای توبه زیاد است. برای رسیدن به مراد باید رنج و سختی و انتظار بکشی و اگر عجله کنی همه چیز را بر باد می دهی.


‏ 
🔆🖼فال  مهر🖼🔆

🎟چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
🎟ور بگویم دل بگردان رو بگرداند ز من
🎟روی رنگین را به هر کس می‌نماید همچو گل
🎟ور بگویم بازپوشان بازپوشاند ز من

🌿تعبیر: هر عمل خیری که انجام می دهید نتیجه ی خوبی نمی بینید. دستتان نمک ندارد گاهی آنقدر بی طاقت می شوید که می خواهید غیر از شر کار دیگری انجام ندهید شما عمل خیر و صواب خودتان را انجام دهید. خداست که پاداش شما را می دهد. صبر داشته باشید در اینده در عمل شما نقطه ی نجاتی برایتان پیدا می شود که خودتان باور نمی کنید.


🔆🖼 فال  آبان 🖼🔆
‏‏
🎟به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است
🎟بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است
🎟گرت ز دست برآید مراد خاطر ما
🎟به دست باش که خیری به جای خویشتن است

🌿تعبیر: با هر کس طرح دوستی نریز که هر چه صدمه دیده ای از دوست بد بوده است. در عشق شکست خورده ای. اما همه چیز دوباره رو به راه می شود. عشق پاک و بی آلایشت را نصیب هر کسی نکن زیرا آنان ظاهر خوب و باطنی تیره دارند. در زمان احتیاج هم در هر خانه ای را نزن که حاجت تو در زور بازویت می باشد.


🔆🖼فال  آذر 🖼🔆
‏‏
🎟دلم رمیده شد و غافلم من درویش
🎟که آن شکاری سرگشته را چه آمد پیش
🎟چو بید بر سر ایمان خویش می‌لرزم
🎟که دل به دست کمان ابروییست کافرکیش

🌿تعبیر: بر سر دو راهی قرار گرفته ای. همه ی کارها را سخت می گیری و ناامیدی. فکر می کنی تا حالا زنده بودنت بیخود بوده و تلاش هایت هدر رفته و خود را گول زده ای ولی این را بدان که از هر جا شروع کنی با منفعت است. با تجربه ای که به دست آورده ای بهتر تصمیم می گیری و راهت را انتخاب می کنی.


🔆🖼فال   دي🖼🔆

🎟دیشب به سیل اشک ره خواب می‌زدم
🎟نقشی به یاد خط تو بر آب می‌زدم
🎟ابروی یار در نظر و خرقه سوخته
🎟جامی به یاد گوشه محراب می‌زدم

🌿تعبیر: با خواب و خیال به جایی نخواهید رسید. با نشستن و فکر کردن کاری از پیش نخواهید برد اگر می خواهید به مراد و کام دلتان دست پیدا کنید یا علی بگویید و خیالپردازی را کنار بگذارید و توکل به خدا کنید. راه هموار است. انشاالله که موفق می شوید.


🔆🖼فال بهمن🖼🔆

🎟دوش از جناب آصف پیک بشارت آمد
🎟کز حضرت سلیمان عشرت اشارت آمد
🎟خاک وجود ما را از آب دیده گل کن
🎟ویرانسرای دل را گاه عمارت آمد

🌿تعبیر: خود را کوچک نشمار. تو فرد بسیار بزرگ و کاردانی در جامعه خواهی شد. در همه حال رو به سوی خدا بیاور که در عین ناامیدی فقط اوست که به تو امید می بخشد. بشارتی به تو می دهند که دل ویران تو را تبدیل به عمارت می کند وقت مناسبی پیش آمده تا از یک معامله سود کلانی ببری.


🔆🖼فال  اسفند 🖼🔆

🎟دلا بسوز که سوز تو کارها بکند
🎟نیاز نیم شبی دفع صد بلا بکند
🎟عتاب یار پری چهره عاشقانه بکش
🎟که یک کرشمه تلافی صد جفا بکند

🌿تعبیر: شما قدمی در راه خدا بردارید آن وقت می بینید که خداوند چطور تلافی عمل خوب شما را می دهد. اول اینکه بلا را از شم دفع کرده و راه را برایتان روشن می کند. بیماریتان را شفا می دهد. حاجتی دارید که با دعا به درگاه خدا برآورده می شود. انشالله.
     

تعداد بازید: 2126     تاریخ ثبت: 1396/03/28

پیشنهاد ما به شما